woensdag 11 mei 2011

Sarah Kay Happiness

Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten ☺
Deze week uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek,
en er is uitgekomen dat ik een virus heb van een
variant van Pfeiffer. Dus dat verklaart zeker mijn
moeheid en vermoeidheid. Ik doe dan ook rustig aan
en er komt niet veel uit me, ik slaap erg veel.
Heb veel zin in kaartjes maken, maar helaas kan
ik het niet altijd opbrengen, maar ik doe mijn best.

Hieronder heb ik een kaartje gemaakt van een
favorietje van mij, en dat is Sarah Kay.
Ik heb hier een 3D plaatje van Sarah Kay gebruikt,
Nestabilitie van Spellbinders,
mijn nieuwe bloemen en blaadjes van Crealies,
grote randpons van Martha Steward,
papier van de Kruidvat of Action.
De stempel is een digistempel met de tekst:
Wishing you happiness today and always.
Het kaartje heb ik dus simpel gehouden,
vind ik ook wel eens leuk.

Bedankt voor je bezoekje weer en de leuke
reacties, doen me goed, en nogmaals mijn
excuses voor mijn weinige reacties,
jullie snappen nu waarom.

5 opmerkingen:

  1. So sorry your not well Erica,
    You seem to be having a rough time :((
    Sending you my love.
    Your card is wonderful.
    The flowers are fantastic!
    It's just beautiful. Great card!!
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Erica, mooie kleuren en afwerking.
    Bedankt oor het mee doen aan onxze challenge bij het Scrapcards challenge blog.
    beterschap gewenst.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan doen Erica en alleen maar dat wat goed voelt dan komt het vanzelf weer goed!
    Je kaartje is schattig!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig en schattig kaartje is dit, en heel veel beterschap gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Erica. Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox