zondag 11 maart 2012

Harten doosje




Vorige week aan een workshop meegedaan hier in
Middelburg in hobbywinkel Kleurenfestijn.
Ik wil zo graag wat meer met mijn hobby doen en dan zoek
ik ook hobbymaatjes, maar die zijn zoooo moeilijk te vinden,
vandaar dat ik nu via de winkel een beetje aan hobby.





We hebben dus dit hartendoosje gemaakt, en het was heel
erg leuk om te doen, en ook het patroontje is erg leuk.





Mochten er nog mensen zijn hier uit de omgeving
die het leuk vinden om eens samen af te spreken
om te hobbyen, laat het even weten.


Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties
op mijn vorige post ☺☺☺

Liefs en groetjes en een fijne zondag !


5 opmerkingen:

  1. Leuk weer een levensteken en een leuke creatie van je te zien Erica! Ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan als straks de lente er weer aan komt en dat je meer hobbymaatjes gaat vinden!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk weer wat van Je te vernemen Erica.
    Hopelijk gaat het weer wat met Je.
    Wat heb Je weer een schitterende creatie gemaakt.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om weer wat van je te horen. Hoop dat het weer wat beter met je gaat.
    Wat een beauty van een doosje heb je gemaakt, prachtig!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wist het al, ik vind hem super leuk geworden!!! Voor de rest weet je het ook.

    Groetjes Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Erica,
    Dank je wel voor de link ☺☺☺. Dit is een PRACHTIG ♥-enmandje gemaakt van PRACHTIG papier en zie ik het goed.....bloemen van Crealies gebruikt?
    Jij ook een hele fijne freubelweek toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox