dinsdag 15 december 2015

Reminder Egel - Merry Christmas

Dagdag lieve allemaal,

We zitten weer op de helft van de maand en dat betekent een reminder
voor de challenge op challengeblog De Egel.
Wat is het een moeilijke uitdaging blijkt uit alle inzendingen.
Vooral de kleuren combi bruin en blauw daar zijn er al heel veel niet
van goed gekeurd helaas. Hopelijk geeft mijn kaartje nog wat inspiratie.
Bruin en blauw zijn de enige kleuren die ik gebruikt heb. En helemaal in de kerst sfeer.
Dat is hard nodig deze dagen, want ik kan op 1 hand mijn kerstkaarten tellen, veeeeel
te weinig dus. Rap weer aan de slag deze week.....
Gebruikte artikelen:
6002/0386  Joy!Crafts banner
6002/0397  Joy!Crafts sterren rand
6002/2026  Joy!Crafts rendieren
6002/2049  Joy!Crafts ree + hulst
6011/0318  Joy!Crafts papierblok be merry
6011/0319  Joy!Crafts papierblok shabby christmas
6410/0338 Joy!Crafts clear stamps tekst
StapWM1352 Studio Light plaatje
Lintje eigen voorraad

Dit kaartje doet mee met de challenges:
**  18 december 2015  -  Christmas Card
**  18 december 2015  -  Robyn's Fetish
**  23 december 2015  -  Cards2Create
**  31 december 2015  -  Inky Chicks
**  31 december 2015  -  Crafty Hazelnut's Christmas
**  1 januari 2016  -  The Glory of Christmas

Ik ben weer benieuwd wat jullie van dit kerst kaartje vinden.
Ook weer bedankt voor de bezoekjes en reacties ☺

19 opmerkingen:

  1. Superschattig kaartje! Heel mooi ook met die kerstman onderaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Erica, mooie kleurencombinatie en leuke mallen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt niet mee helemaal in het bruin wit hoor, ik had er één gemaakt maar was een beetje uitbundig met de sneeuw en dacht oeps dat is wit dus, haha Maar ga nog een poging doen hoor!
    Bij jou zie ik in het plaatje wel wit, mag dat wel? Verder is het een bjoetie Erica!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erica. Ik wil je eigenlijk bedanken, want ik zocht ook maar steeds "bruin-blauw". Maar je hebt me nu op een idee gebracht. Heb er al 2 in die kleur klaar. Dus even insturen vanavond.gr leny w
    PS Eerst afmaken uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zoals jij blauw en bruin gebruikt hebt! Een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige kaart Erica. Ik ben ook bezig geweest met de kleuren bruin/blauw.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig! wat een mooi geheel zo in bruin-blauw! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart Erica !! Prachtig met de combi blauw en craft ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje en ik vind perdoonlijk een hele mooie Kleuren combi en ook ik had niet genoeg kaarten en heb er dus bij de goedkope drogist een paar doosjes bij gehaald misschien een optie voor je? Hihihi

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card Erica , mooie malletjes van Joy♥
    heb je gebruikt met mooie kleurtjes hoor !!!!
    Fijne avond van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colour combination .Fabulous use of die cuts .Stunning card . Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenges .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining us at CraftyHazelnut's Christmas Challenge Extra for December!
    Monica - GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat zijn nog niet veel kerstkaarten als je ze op 1 hand kan tellen...
    leukje dit, weer eens wat anders dan groen en rood

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei dat zijn nog niet veel kerstkaarten dan Erica. Deze is in elk geval heel mooi geworden. Mooi voorbeeld van de bruin blauw combinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Erica,
    ah wat een mooie kaart,
    prachtig van kleur en detail!
    ook je kaart met een lach,
    vind ik erg mooi en romantisch!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OMG what a clever creation! Fabulous! Thanks so much for joining us at Robyn’s Fetish challenge! I hope you’ll come back again soon!
    Darlene
    Robyn’s Fetish DT
    Robyn’s Fetish
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, Erica!! Mooie detaisl zijn er te zien!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Erica,

    Hele mooie kaart.Mooie kleurtjes en een superleuk bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox